FAQ

FAQ

  • Als het nodig is om te reserveren voor een kerkdienst of andere bijeenkomst kunnen er via de webagenda tickets besteld worden.

    De leden kunnen op MIJN KRUISPUNT inloggen om te reserveren. Gasten kunnen ook reserveren via deze website -> Actueel -> Agenda. Dan de juiste kerkdienst opzoeken en kaarten bestellen (Ticket informatie).

    In de Agenda staat een overzicht van de komende kerkdiensten. 

    Als het reserveringssysteem wordt gebruikt, doorloop je de volgende stappen:

    1. Selecteer de kerkdienst waarvoor je een plek wilt reserveren. (via de agenda op de website of in de “Mijn Kruispunt" app).
    2. Na het selecteren van een kerkdienst  zie je een gedetailleerde beschrijving van het agenda-item. Onder de beschrijving staat een formulier waar je kunt aangeven hoeveel plekken je wilt reserveren. Klik vervolgens op de knop "Reservering plaatsen".
    3. Om de reservering af te ronden moet je vervolgens een aantal gegevens invullen zoals naam en e-mailadres. Als je al bent ingelogd zijn deze gegevens al voor je ingevuld.
    4. Klik daarna op de knop "Afronden".

    Hierna is jouw reservering geplaatst en zie je een overzicht van de reservering. Ter bevestiging ontvang je hiervan ook een e-mail *.

    * Het reserveringsprogramma stuurt automatisch een "e-ticket" per e-mail. Dat hoef je niet uit te printen of mee te nemen, de koster heeft een inschrijflijst voor de toegangscontrole.

    Reservering Annuleren

    Het is mogelijk een reservering voor een kerkdienst te wijzigen of te annuleren. Klik hiervoor op de knop “Mijn Tickets" in het hoofdmenu.

    Hier zie je een overzicht van jouw tickets. Je kunt deze wijzigen door op de knop "Ticket wijzigen"  te klikken. (naast .pdf icoontje)
    Op de pagina "Mijn reserveringen" kun je het aantal tickets wijzigen dat je gereserveerd hebt. Stel het gewenste aantal plekken in.  (“0” als je alle tickets wilt annuleren).
    Klik daarna op OPSLAAN om de wijziging door te geven. Vul nu het bestelnummer en e-mail adres in, waarmee de bestelling gedaan is. Je ontvangt daarna een code per e-mail, met deze code kun je het ticket aanpassen of annuleren.